Monday, April 04, 2005

爱疯了~

好早就醒来了,可能昨晚睡太多了把~ 无所事事(什么啊!一大堆书等你去读啊!)上网游览了一下,又看到‘非礼勿视'* 的东西~ 又坏了我的早上... 搞胃!

*注:你们想到哪里去了!不好肮脏哦!看到的只是对本人我起作用的一些东西,对人完全没有杀伤力的~

咦,好像有点头绪哦~谢英华了。:D 
今天应该去meeting的, 唉,书读不完,怎办?

难得有烟消云散的一天,外面大放光明,好好读书吧~!

突然,想起了那天看过的日片,有看到礼达blog里也有介绍,在这里想讲讲一下:

《在世界的中心呼唤爱》

“如果亚纪可以展开笑颜,我愿意一辈子都不欢笑;如果亚纪想哭,我会一辈子都忍住泪水;如果有人要我替她死,我会很乐意地替她牺牲。那一天我真的是打从心底这么想的。”-- 松本朔太郎
(电视剧版)

电影篇和电视剧版都有的这部戏,在日本的确掀起了热潮~ 不过,不论它热不热,对我而言,它真的十分感人,尤其是当男主角朔太郎探亚纪时,拿了结婚表格向她求婚,隔着防菌玻璃互吻的那一霎那,我心揪了碎了...~ (电影版)
赞!有机会,可以看看。

暂休一下,读书啊!! ;p

(15分钟后...)

哇!!! sobsob !!!! :'(  真的读不下啦..........huhuhuhuhuhu.....
什么课本嘛...无颜无色...怎读啦..。
好想消失14天再回来,然后又可以同时拥有flying color的成绩...嘻嘻嘻...对不起,本人又发白日梦了~

救命...........

5:23pm 这次真的是要喊救命了!下好大雨,我家厕所和冲凉房都淹水了!! 还不是雨水的水..是..从下面上来的那种水啊! 哇哇哇哇哇哇哇!!! 好恶啊!!!!!!救命!!!
简直空前绝后啊!!!惨了,怎样处理啦...

雨一直下..果然应验了古时一句‘ 清明时节雨纷纷 ’; 不过下一句却想改成 ‘..考期中我欲断魂 ’~

hmm...脑子又开始做怪了..和珍谈起了这首歌..

I miss you, miss you so bad
I don't forget you, oh it's so sad
I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slipped away ... Was the day I found it won't be the same

I didn't get around to kiss you Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't
I hope you can hear me cause
I remember it clearly

The day you slipped away ...Was the day I found it won't be the same

I had my wake up Won't you wake up
I keep asking why
And I can't take it
It wasn't fake
It happened, you passed by

Now your gone, now your gone
There you go, there you go
Somewhere I can't bring you back

Now your gone, now your gone
There you go, there you go,
Somewhere your not coming back

The day you slipped away...Was the day i found it won't be the same noo..
The day you slipped away...Was the day that i found it won't be the same

I miss you~

Avril Lavigne 的 Slipped away ~

为什么..为什么..这个问题问了无数次..我找不到答案~
我只知道,现在的我..这样做不对,那样做又不能,想做却不可以了,又不知人家如何个想法.. 可能人早已把你抛诸脑后了~ 

夜幕低垂...wmp播着周杰伦的‘ 安静 ’~ 就让音乐伴随这宁静的夜吧~



4 Comments:

At 10:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Amui...better study loh.....write so many....wahahhaha......if u wan a colourful notes....koko suggest is print it with colour paper..koko here got a lot...want some...ha!Anyway...gambade...all the best in ur final....n for me oso...(i...i)

 
At 10:30 PM, Blogger *LinLin* said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 10:32 PM, Blogger *LinLin* said...

haha....thx ya ko....i dunwan color paper...i want colored result slip...kaka....all the best la ko~!!

 
At 10:07 PM, Blogger Any Issues? said...

eih...todaeno write smth ahh?heheheee...

 

Post a Comment

<< Home