Saturday, April 02, 2005

我愿做无忧无虑的小孩~

今天,和圯秀谈起了blog... 突然间好像再写~ 曾经有过的blog, 因为事过境迁...也没了意义。想写blog也是因为可以抒发之际,也让自己的心声有个落脚之地~ 一直怀疑会不会真的有人去读它,不过希望有人会留意一下...纵使那一下下~

睡了超过15小时,还是很累,身体酸酸的,真想有人可以按摩一下 ~ 眼睛又肿肿地...都是眼泪的错...考试近了...也不知到底读了什么~ 我不想‘飞佬’哦...

我哥今天又给了我不好的消息, 他的事搞得我...又想了很多...真想哭~ 恨眼泪有时候十分非常极度不争气~!只能...展望更好的明天...

读不下书了...翻翻回忆箱...看着一张张打从心底发出来的笑脸...久违了~真的...好想好想那段日子...好想好想你... 不过纵使我想..却也不能...再说什么了... 不是吗..。

师姐买了本拜伦的书 《她还我的最后一笑》...里头一段话...诉尽我声... ''这颗心既不再激动别个,也不为别个激动起来;但是,尽管没有人爱我,我还是要爱~!''

好喜欢写散文 :) 我的日记,是我最好的散文集~ 不好意思...第一页就这么悲沉沉地...哈哈...本人我写起散文就这样了~!好了.. 笑一个 ;D

哎,肚子开始闹了... 几天都没好好的进食了...为您介绍...牛顿烧鱼~!不错哦~!(不要hiam啦!)
:D 本人我...makan去,拜拜噜~!

6 Comments:

At 11:08 PM, Blogger Any Issues? said...

i read ad lar...ofcoz got ppl will want to read on wat u've got to say.dunnoe wat u're going thru, but dun worry...tml will b a better day ehh~this is a hope, a faith to keep us human living~Believe,GOD will take care of everything.

p/s:the wordings too small lar.set it to bigger larr.memang hard to read like this.:P

 
At 11:36 PM, Blogger *LinLin* said...

haha...yakah?? ok..make it bigger then...thanks for da comment o~

 
At 12:19 AM, Anonymous Anonymous said...

bila pulok mu ade sorang abang?abang angkat lagi? pasal apa dia orang punya masalah mu sakit hati?hai,, siapa tak nak jadi budak yang tak ada apa.. wu you wu lu.. jadi orang memang kena ada masalah.. tapi.. hai.. liam la liam la...we will be happy after that,,,

 
At 12:33 AM, Blogger Wukaneld said...

Keep up the good works~ hehe...

 
At 1:29 AM, Blogger *LinLin* said...

chuan chuan 人各有志..不会介意..

*共勉:不好呆在电脑前太久..人不是为别人而活,不过不好活在自己的世界中~

 
At 1:46 AM, Anonymous Anonymous said...

wah...seems so deep.....mui better write a bit easier so that ur stupid ko can understad....it seems like that ko u mention is not the ko here oh....hehehe....stil that the past is wat u must learn to put down...that is wat ur ko can say for after so long.....live happily oh...koko is always here for u...
p/s:except this few weeks la...exam la...wanna cry liao.. (i~i)

 

Post a Comment

<< Home